Mar 1, 2009

Q & A Dengan Artis Malaysia

Q: Apakah pendapat anda apabila orang ramai melabelkan anda sebagai seorang artis yang seksi?
A: Pada pendapat saya, sebenarnya saya ni bukanlah seksi sangat, cuma seksi yang baik.

Q: Apakah pendapat anda apabila orang ramai melabelkan anda sebagai seorang artis yang liar?
A: Eh, mana boleh cakap macam tu. Jangan lihat luaran saja. Iman di dalam.

Q: Apakah perasaan Cik A apabila memenangi anugerah ini?
A: Syukur Alhamdulillah kepada Allah yang menghadiahkan anugerah ini kepada saya.

6 comments:

fina. said...

haha.mmg xbley blahh.

alien said...

err, xtau r na cakap aper..
drg bukan dngar pun..
nanti drg kate aku jeles..jawapan setended drg..

frxnk said...

wahahahha!
sumpah lawak giler bende ni.
apela artis Mesia ni.
dorang igt best sgt ke tayang2 apekemendentah dorang tu?
Macam la pompuan len xde..
Awek aku pn ade jgak la bende tuh!
Haiya! :D

Tea Cha Hai said...

Ermm...jawapan terbuka.. :-)

Shamsul Aizat said...

oh artis! macam2....

♥corcraze♥ said...

urgh..artis skang cam tah pape dah..
dah menyampah gile tgk paper hiburan and melodi tuh..
urghh..uweekk2..