Apr 23, 2009

The Most Wanted Grandpa in Malaysia

Siapakah dia?

** Drumroll **



Aduh memang tak tahan tengok muka atuk ni. Siap senyum menggoda lagi tu. Terjumpa biodata ini di laman web rasmi Polis diRaja Malaysia (PDRM). Agak-agak atuk ni overdose tongkat ali kot.

Kemudian terbaca pula nota amaran ini di atas.



So ladies, kalau terjumpa atuk ni kat mana-mana, jangan cuba tangkap sendiri. 'Senjata' beliau mungkin berbahaya!

9 comments:

callister said...

gila la wahai atuk 2..
huhu..jaga2...

@dmin said...

callister: tua tapi bertenaga tu.

Me said...

overdose viagra lah tu

zuhairy said...

haha, gila baboooon la atuk ni!

Radiusi Maya Algebra said...

ish3,
ape la atok ni.

Benrauf said...

rejam je atok ni...kecik2 xnak mampos. besar2 (tua2) merogol org..

Anonymous said...

kelakar giler ar weyh... SENJATA berbahaya worr

sapiah hussien said...

Ni kategori datuk "jiwa kacau".

sufian said...

ada ilmu hitam kot atuk ni