Mar 20, 2009

Adakah Anda Blogger Sejati?

Sudah beberapa hari saya tidak mengupdate blog ini. Saya sedang sibuk dengan beberapa project kecil dan dengan midterm exam serta assignment yang semakin bertimbun, nampaknya semakin kuranglah masa saya bersama slumbeRAJA. Maaf kepada mereka yang komennya masih belum berbalas. Saya akan cuba sedaya-upaya untuk menggembirakan semua pihak.

Jumlah traffik blog ini pun semakin susut kerana saya sudah lama tidak mempromosikannya. Nampaknya slumbeRAJA semakin dilupakan. isk isk isk, sedih. Walaubagaimanapun bagi mereka yang terus melawati blog ini, saya ucapkan ribuan terima kasih kerana masih setia bersama saya. Bertuah kepada pasangan anda kerana anda bakal menjadi suami atau isteri yang setia. hehe.

Selepas lebih dari setengah tahun memasuki alam blogging, telah banyak yang telah saya pelajari. Kebetulan saya merayau-rayau di blog rakan-rakan dan terjumpa quiz ini, How Addicted to Blogging Are You?


80%How Addicted to Blogging Are You?


Berapakah markah yang anda terima? Postkan jawapan anda di sini ^^. Mari kita lihat siapa yang sudah ketagih blogging. hehe.

2 comments:

pcuserz said...

hohoho
aku baru 74%

@dmin said...

pcuserz: dah dekat dah tu bro ^^