Feb 19, 2009

Rugi Kahwin Awal. Nak Tahu Kenapa?








Inilah yang terjadi apabila anda kahwin awal. Tengok je ke Abg Beckham kita nie? Jangan sampai skandal baru keluar sudahlah. Walaupun Milan terkenal sebagai fashion centre dan model-model menawan tetapi ianya lebih selamat buat Victoria Beckham berbanding di Los Angelas.

9 comments:

kruel74 said...

Bro, nak tak setuju sikit boleh? Dah ada depan mata takkan tak pandang. Lagi pun gambar ni dah lama, kalau nak skandal dah lama dah mamat tu

Diya Kamaruzaman said...

yang peliknya, laki2 sekeliling beckham tu buat dunno je. nampak terang2 sgt beckham ralit terlebih. =p

♥«m!stAkêñ^!dêÑt!tÿ»♥ said...

huhu...macam2...adeh..

seen said...

but i think victoria looks hotter than them...

Fifiey82 said...

baik kawen awal dr buat maksiat... itupon kalo dah x tahan... pada saya lah... sekian

ahmad said...

beckham pandang sebab terliur..
bini dia keding tinggal tulang..
laki lain tak pandang sbb dorang gxy..
huhuh..

Ulquiorra said...

Sebab tu lah saya masih bujang lagi muahahhahaha.

-WaN- said...

biasalah tu kalo dah namanya laki tak kisah la bujang atau dah kawin. rezeki depan mata beb. tp kalo dah kemaruk sangat, kahwin je. kahwin awal lagi bagus dari terlibat dgn maksiat...

`AiniLFauzI said...

xde maknenye..lelaki baik kawin awl ke baik kawin lambat ke cenggitu jugak mata nya..kawin awal ni byk lebihnya..lg2 bab pahala..kawin lewat pon byak lebihnya..lebih dosa...