Dec 15, 2008

Rumahku Diceroboh Pendatang Asing Tanpa Izin (GAMBAR)

Sejak kebelakangan ini, rumah saya sering dikunjungi oleh pendatang tanpa izin. Ini dia rupa pendatang tersebut: -





Pada mulanya, kucing ini begitu sombong sekali tetapi selepas disogok dengan belaian, akhirnya mereka "tunduk".











One big happy family!

10 comments:

vincent said...

haha! the cats are so adorable!

apple Sweet said...

huhuhu.. comel nyer.. xmo kasi apple sekor.. huhuhu.. SR kucen2 tu sume SR punye ke.. comel la yg kaler putih tu.. hihihi... comel sgt..

apple de kucen.. tapi nk tya bape lame erk.. kucen bunting? sebab ritu kucen apple lari rumah.. besok nyer kucen apple blik umah sendiri.. tuptap perut nyer membesar ngan senang hati.. huhuhu... nmpk cam nk beranak..

SR rase2 bape lame erk kucen bunting nk beranak? sebab nk prepare hihihihi.. sambut anak buah hahahaha...

|1f34|-|1r3 said...

hoho..comel giler kucing2 tuh..tak sanggup aku nak halau kalau diorang ceroboh umah aku...

BudAk hijAu said...

gilew comel kucin neh...

♥corcraze♥ said...

pe name dorang..??haha..
i suke yg pic last kitten lg sekor tuh.so adorable!

kat umah i pon bnyk stray cats dari kantin sekolah dpn.kan skolah ttp.tp tepakse halau jgk sbb i already have a Domestic Long Hair cat.i kena protect my own cat dulu kan..

kalu sesape nak taw pasal pets korg mcm apple leh melawat kat Pets Wonderland at http://forum.lowyat.net/PetsWonderland

MiSZuE said...

comelnye
i love cat:)

Nadine Zuharra said...

comelnye la kucing2 ni..sumernye tompok2 lak tu,ikut ibu die..hehe
bistu SR nak bela ke kucing2 ni?

irra said...

WAHHHH~!!!! pendatang yag COOMEL~!!! nak peluk~!! (pencinta binatang♥♥♥~)

unknown said...

omg~
they r sooo cute!!!

husz_nie said...

ala.. comelnya... comelnya... huhuhu