Jan 25, 2009

Memey & Norman INNOCENT?



Nampaknya Memey dan Norman masih belum mengalah apabila kedua-dua mereka mengaku tidak bersalah atas tuduhan berkhalwat. Namun begitu, pihak pendakwa mengaku bahawa mereka ada bukti yang kukuh bagi mensabitkan kedua-dua pelakon terbabit.

Fikirkan logiknya, takkanlah meeting sampai pukul 3 pagi dan hanya berdua-duan dalam premis yang berkunci. Sejujurnya, pada pendapat saya tidak ramai artis Malaysia ini yang benar-benar cantik jika tidak mengenakan make-up tetapi Memey sememangnya memiliki paras rupa yang menarik.

Hanya satu alasan sahaja yang boleh menjadikan mereka berdua ini tidak bersalah. Norman mesti mengaku yang beliau adalah GAY! Saya pasti pihak pendakwa tidak akan teragak-agak untuk menggugurkan kes.

Memey pula satu hal, ada ke patut cuba meminta maaf kepada Abby Abadi. Isteri mana yang tidak naik angin melihat rumah tangganya rosak akibat orang ketiga. Ditambah lagi dengan Norman cuba mempertahankan Memey di hadapan Abby. Tapi yalah kan, lelaki mana yang mahu menolak tuah seperti Norman dalam situasi sebegini.



3 comments:

alien said...

tu la pasal..
pukul 3 pagi..
mesyuarat ape?
cam xlogik la norman..
kalo layan bola baik lepak mapley..
hahaha

g mahkamah baju same jer.. x de pape gak ker.. musykil aa..

kairole said...

saje nak bt kontrovesi kasi kes lagi pnajang dua org ni.,.haih..kawin jela dikau berdua.sorang dapt laki popular.sorang laki dapat bini muda..kan senang.takde bnyk cerita.. :)

Deeno said...

Astagfirullah.
ape ar norman ni,cemarkan imej artis.
kan ke artis tu jadi ikutan.
kang nanti org len duk terikut2.
takpe norman,klu ko pikir keseronokan tu lame,mmg ko silap.Tuhan nampak,media pon nampak.roger