Dec 8, 2008

Selamat Pagi Aidiladha!

Hari yang ditunggu-tunggu oleh umat Islam di seluruh dunia nampaknya telah tiba walaupun hujan turun renyai-renyai di sini. Mungkin meratapi mangsa tanah runtuh di Bukit Antarabangsa.

Walaupun di Malaysia sambutannya tidaklah sehangat Hari Raya Aidilfitri tetapi kemeriahannya tetap dirasai oleh segenap masyarakat negara ini. Dari apa yang saya dengar dari rakan-rakan, warga Islam Indonesia lebih gemar meraikan Hari Raya Aidiladha berbanding Aidilfitri. Saya tidak tahu sejauh mana kesahihannya.

Saya sendiri sebenarnya tiada semangat untuk menyambut Aidiladha tahun ini. Sebabnya adalah: -



Botol apakah itu?

11 comments:

smaelz said...

Demam ke? atau batuk2.. Salam aidil adha... moga sihat sejahtera

© Liyana.Sara.Salleh said...

macam kenal je botol tu...
slumbeRAJA tak sihat ye...
saya doakan cepat sembuh...
selamat hari raya aidil adha...

love is forever said...

hujan2 nih beraya kat ner yer...?

kruel74 said...

Alah cian... Tapi di Malaysia area pantai timue cam kelantan n trengganu pun meriah gak. Lebih der raya posa...

apple Sweet said...

oh my God.. ubat batuk tu.. ehem2..
Semoga Bro cpt sembuh k..

Selamat Menyambut AidilAdha...


p/s: Bro rilex je.. pe nk heran ngan demam.. Raya Sekali Setahun kan.. sambut je.. selambe je.. redah je..

yunnne said...

pahang pun ujan lor..dari semalam..


ubat batuk?

zDeQNa said...

selamat ari raya ...

aduyaiii..cian nye..awak x chat yer.. emm x per.. mkn ubat ikut aturan yer..ahaks! smoga cepat sembuh yer..

# wlaupun x meriah di cni tp lg sedih bla menyambut d tempat kje..uhuhuuu....

~cik manis~ said...

demamkah?

slumbeRAJA said...

[smaelz, liyana]terima kasih.

[love is forever]beraya kt kl je. jalan-jalan kt times square ^^

[kruel74]owh. ye ke? tapi musim hujan macam nie mcm mane la nak sambut raya.

[apple sweet]tepat sekali. ubat batuk jawapannya ^^. thanks.

[yunne]owh, ye ke. musim tengkujuh kot? tepat sekali tekaan anda ^^.

[zdeqna]terima kasih. sambut raya ngan teman2 ofis ^^.

[cik manis]tak, batuk je. dh hampir sembuh.

.: RuFaI :. said...

selamat hari raya...wlupun da terlmbt...hehe...samala kt beraya dgn ubat...demam nye pasal...xbeshnye...:(

♥corcraze♥ said...

kecian yg mana xsht tu kan..