Oct 29, 2008

Aaaaa Choo & Weng Weng!



Di kala menulis post ini, saya masih lagi dalam proses recover dari selsema yang teruk dan juga sakit kepala. Saya jarang-jarang sekali ditimpa penyakit tetapi jika kena sekali, kesannya jauh lebih teruk dari orang lain. Semalam, saya telahpun menelan 2 biji panadol ActiFast yang biasanya memberikan kesan yang pantas tetapi malangnya kali ini ianya kurang berkesan.

Bukan itu sahaja sebenarnya, beberapa hari kebelakangan ini, mood saya juga kurang baik dan sehingga kini ianya masih lagi belum menunjukkan tanda-tanda akan pulih seperti sediakala.

Doakan saya cepat sembuh dan terima kasih kerana tidak putus-putus mengunjungi blog saya!

8 comments:

Jard The Great said...

salam..

aku pong demam smlm.. skang dah kebah..
makan panadol avtifast.. serius berkesan.. hehe

Jard The Great said...

hope u get well soon.. k

Ainsya said...

MogA cepat sembuh yer :)

CuTeMiUt78 said...

semoga cepat sembuh ya

iDa~ said...

sembuh cepat2! ~(^.^)~

♥corcraze♥ said...

sakit kepaDa??hehehe..ala...ksiannye dia..
pg klinik la kalo truk dr biasa..
so ni dah sht blom??

faizura miraei said...

ohh..xshat rupenye..:D
get well soon k..:]

agent_sesat said...

get ribena!!or any juice on ur hand... hehehe
hari2 minum..sure mesti x kena dah pas nie..
:p